اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر PKD

اجرا شده توسط رنج می برد نارسایی کلیه اگر آن را PKD¿ است نارسایی کلیه اجرا اگر شما PKD؟ پاسخ مثبت است. بنابراین شما مجبور به پرداخت توجه یک بار او را با PKD تشخیص داده شد، و شما باید بدانید که چگونه برای جلوگیری از پیشرفت PKD و جلوگیری از نارسایی کلیه است. خوانده شده در، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang پیشنهادات بیشتری می دهد.

چگونه PKD باعث نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه به معنی مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، شما می توانید یک تابع بسیار پایین کلیه با GFR کمتر از 15٪ است.

PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیوی ژنتیکی با کیست های متعدد در کلیه تشکیل شده است، و کیست خواهد شد با گذشت هر روز گسترش یافته، شما می توانید به بافت های اطراف کلیه را فشار دهید و باعث آسیب های کلیوی است. به منظور جلوگیری از نارسایی کلیه، شما نیاز به یک درمان است که می تواند به اندازه کیست و آسیب کلیه تعمیر را کاهش دهد.

چه باید باشد درمان PKD کمک به بیمار برای جلوگیری از نارسایی کلیوی؟

در اینجا پیشنهادات توسط دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang توصیه می شود.

1. حفظ یک رژیم غذایی خوب

یک رژیم غذایی خوب می تواند به کاهش بار کلیه کمک و جلوگیری از رشد بیشتر از کیست. رژیم غذایی باید کم پروتئین، کم نمک، غذاهای ادویه دار و چربی های محدود، و غیره شامل شما می توانید یک دکتر آنلاین به طور مستقیم به دست آوردن یک رژیم غذایی خوب برای صورت خود مشورت کنید.

2. بررسی علائم شما

با توسعه PKD، شما می توانید برخی از علائم جدی، مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و غیره دریافت کنید. این علایم می تواند خوبی کنترل نمی شود، آن را به وضعیت شما را بدتر کند و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. بنابراین شما باید به درمان برای کنترل علائم خود را.

3. کاهش کیست های کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه

این مهم ترین درمان است که باید گرفته شود. در بیمارستان ما، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy استفاده شده است برای اصلاح PKD، آن است که طبیعی تر و امن با عوارض جانبی ندارد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند مایع از کیست حذف و جلوگیری از ترشح مایعات بیشتر دیواره کیست، پس از آن شما می توانید به اندازه کیست کاهش و جلوگیری از رشد کیست. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy همچنین می توانید آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. از طریق یک درمان سیستمیک می تواند پیشرفت PKD متوقف کردن و جلوگیری از نارسایی کلیه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان PKD برای درمان و جلوگیری از نارسایی کلیه در بیمارستان ما، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال ایمیل می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: